میز خدمت بهزیستی زنجان حائز رتبه سوم کشوری شد

لینک کوتاه : https://fanaavaripress.ir/?p=1790
به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات زنجان،محمد محمدی در جلسه ی نشست صمیمی مدیر کل ارتباطات مردمی و سفرهای ریاست جمهوری با بهزیستی گفت : در سال گذشته نزدیک به 27 هزار نفر از خدمات میز خدمت بهزیستی بهره مند شدند و بیش از 625 میلیون تومان مساعدت مالی در قالب کمک هزینه ی درمان ، معیشت ، لوازم ضروری و … از طریق میز خدمت به افراد تحت پوشش پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه در سال گذشته علاوه بر حضور در خط سامد استانداری زنجان و پاسخگویی به تماس گیرندگان ، 20 برنامه ی ملاقات عمومی با جامعه هدف بهزیستی در ستاد پذیرش برگزار شده است ، افزود : روزهای پنج شنبه ی هر هفته جهت ملاقات عمومی در نظر گرفته شده که مددکاران با توجه به مشکلات مددجویان و اعلام به میزخدمت وجمع بندی درخواست های مددجویان آنها را دعوت نموده و در ستاد پذیرش و هماهنگی به صورت حضوری و چهره به چهره ملاقات انجام می شود.
مدیرکل بهزیستی زنجان افزود: در سال گذشته ستاد پذیرش و میز خدمت با رسیدگی به نزدیک ۵۰۰نامه در قالب سامد ،نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نقل و انتقا ل پرونده پاسخگویی جامعه هدف بوده است .
این مسئول تصریح کرد: بیش از ۵۰ درصد خدمات بهزیستی بهصورت الکترونیک و از طریق سایت و سامانه ارمغان انجام میشود.
محمدی در خصوص نحوه درخواست خدمت از سازمان بهزیستی بصورت غیر حضوری و یا الکترونیکی افزود : هر فرد که در سازمان بهزیستی دارای پرونده باشد می تواند با مراجعه به آدرس http://request.behzisti.net درخواست خود را ثبت نماید. و کلیه مراحل نتیجه درخواست ، بصورت پیامک به شماره موبایل و نیز ارسال به ایمیل فرد اطلاع رسانی خواهد گردید و اگر فردی در سازمان بهزیستی دارای پرونده نباشد می تواند با مراجعه حضوری به میز خدمت بهزیستی شهرستان درخواست تشکیل پرونده بدهد.
مدیرکل بهزیستی زنجان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه غالبا جامعه هدف بهزیستی، قادر به استفاده از خدمات الکترونیک نبوده و از طرفی تعدادی از متقاضیان دریافت خدمت از سازمان به دلیل معلولیت (کمتوانان ذهنی، بیماران اعصاب و روان، نابینایان، ناشنوایان) نمیتوانند از خدمات به صورت الکترونیکی استفاده کنند همه خدمات اعم از الکترونیکی و غیرالکترونیکی بهصورت جامع در میز خدمت نیز ارائه میشود .