اجتماعی

عطر آدینه در مصلای نماز جمعه زنجان

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات زنجان،سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان اظهار داشت: امسال برنامه های ماه رمضان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با تاسی از احادیث و بیانات در خصوص فضائل ماه رمضان با عنوان ماهِ ماه در سطح شهر اجرا خواهد شد.

غلامرضا نظری با بیان اینکه رمضان ماه نشاط اجتماعی و معنوی است گفت : یکی از برنامه هایی که برای رمضان امسال پیش بینی شده است، سری برنامه های عطر آدینه است که جمعه ها قبل از شروع نماز جمعه در محل مصلای نماز جمعه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: برگزاری ایستگاه های مشاوره، اجرای پاتوق سرود، فعالیت مهد کودک قرآنی، اجرای ایستگاه های مشاوره با موضوعات طب سنتی و تغذیه، خانواده و آسیب های اجتماعی همزمان با حضور کتابخانه سیار از جمله برنامه های پیش بینی شده برای این برنامه می باشد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان بعنوان روز قدس گفت: برنامه عطر آدینه در روز قدس بصورت ویژه با محوریت استکبار ستیزی، مبارزه با صهیونیسم و حمایت از جبهه مقاومت برگزار خواهد شد.

نظری در پایان ابراز امیدواری کرد با توجه به گستره برنامه های پیش بینی شده ماه مبارک، برنامه های سازمان مورد توجه مخاطبان و همشهریان عزیز قرار گیرد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا