فناوری اطلاعات

سامانه بازرسی شرکت مخابرات ایران با شماره 20195 آماده خدمت رسانی است

رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران گفت: سامانه بازرسی شرکت مخابرات ایران با شماره 20195آماده خدمت رسانی است و با راهیابی تلفنی مشتریان، پاسخگویی راحت تر، رضایت مضاعف مشتریان و صرفه جویی در هزینه ها محقق می شود.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات زنجان،مراسم تودیع و معارفه رییس اداره بازرسی مخابرات منطقه زنجان با حضور مدیر مخابرات منطقه زنجان و جمعی از مدیران و مسئولین مخابرات استان در محل سالن ویدئو کنفرانس برگزار شد. طی حکمی از فیضی رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات، حسین عبدی پور، بعنوان رئیس جدید اداره بازرسی مخابرات منطقه زنجان معرفی و از خدمات ابوطالب کاظمی در زمان تصدی این مسئولیت تقدیر به عمل آمد.

شبستانی مدیر مخابرات منطقه زنجان، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مخابرات منطقه و وضعیت شاخصهای بازرسی در سال گذشته و تشریح وضعیت ارتباطی موجود، به برنامه های در دست اجرا و پروژه های توسعه شبکه ارتباطی این استان پرداخت.

وی عملکرد اداره بازرسی مخابرات منطقه در زمان مدیریت قبل را مثبت ارزیابی نمود و از تلاشها و خدمات ابوطالب کاظمی در طول دوران تصدی رئیس اداره بازرسی، تقدیر و تشکر نمود.

در ادامه فیضی رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه استفاده مشتریان و مخاطبان از سامانه های ارتباطی مرکز بازرسی، موجب کاهش اساسی در زمان رسیدگی به شکایات مربوط به شرکت مخابرات شده، اظهار داشت: سامانه یکپارچه بازرسی و رسیدگی به شکایات مشتریان شرکت مخابرات ایران با هدف تجمیع و یکپارچه سازی شکایات و به منظور برنامه ریزی و تصمیم گیری های بهتر به صورت کامل در سراسر کشور راه اندازی شده و مشتریان می‌توانند با مراجعه به سایت یا تماس با شماره گزارش‌ها و شکایات خود را در حوزه مخابرات ارسال و پیگیری کنند.

رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران افزود: سامانه بازرسی شرکت مخابرات ایران با شماره 20195 آماده خدمت رسانی است و با راهیابی تلفنی مشتریان، پاسخگویی راحت تر، رضایت مضاعف مشتریان و صرفه جویی در هزینه ها محقق می شود.

وی سرعت بخشیدن به روند رسیدگی به شکایات را از اهداف مهم راه اندازی این سامانه بیان کرد.

همچنین ابوطالب کاظمی معاون مدیر منطقه، ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره امانت داری در مسئولیت، به اهمیت مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی پرداخت و افزود: بعد از انتخاب هر مسئول، طبیعتا برای جلوگیری از انحرافات نیازمند نظارت و بازرسی است و کسی که بر دیگران نظارت می کند باید مناسب ترین افراد باشد.

وی به اهمیت و جایگاه بازرسی در سازمان اشاره کرد و اظهار داشت: اهمیت و جایگاه بازرسی در هر سازمانی مهم تلقی می شود و اگر اقدامات بازرسی با تدبیر نباشد، برای مجموعه زیانبار خواهد بود.

در ادامه این مراسم حسین عبدی رئیس جدید اداره بازرسی مخابرات منطقه زنجان نیز از حسن نیت و اعتماد مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران و مدیر مخابرات منطقه، جهت سپردان مسئولیت خطیر و مهم بازرسی به ایشان تقدیر و تشکر نمود. وی ابراز امیدواری نمود در راستای اجرایی شدن برنامه ها، اهداف و سیاست های ابلاغی مرکز بازرسی به نحو شایسته تلاش نماید.

و در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر از تلاش های ابوطالب کاظمی تجلیل شد و حکم انتصاب حسین عبدی پور تقدیم و برای وی در سمت جدید آرزوی موفقیت گردید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام و احترام شرکت مخابرات ایران بنده اعلام می‌کنم که استان هرمزکان شهر بندر چارک شهرداری و شورا شهر دارن کوچها و پیادرو دارن واگذار میکنن به افراد خاص و در آن محدوده کابل زیر ساخت مخابرات در که از چندین سال زیر زمین خوابیده و بعضی جاها کابل مخابرات وسط ساختمان افراد رفته و بعضی جاها مواجه به قطعی تلفن شدیم خواهشمندیم رسیدگی نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا