اخبار ویژهاقتصاد

افزایش سرعت و سهولت در فرآیندهای مالیاتی

فناوری پرس، مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان از راه‌اندازی پرتال مرکز ارتباط مردمی ۱۵۲۶ خبر داد و تأکید کرد که این سامانه با هدف تسهیل امور مالیاتی و کاهش مراجعات حضوری مودیان طراحی شده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان ضمن اعلام آغاز به کار پرتال مرکز ارتباط مردمی ۱۵۲۶ به آدرس: (1526مای .تکس .جی اووی داد آر) اظهار داشت: این سامانه به‌عنوان گامی مهم در راستای بهبود خدمت‌رسانی به مودیان مالیاتی راه‌اندازی شده و امکان ثبت درخواست‌ها و مشکلات مالیاتی به‌صورت غیرحضوری را فراهم کرده است.

وی با اشاره به اهمیت کاهش بوروکراسی اداری افزود: از طریق این سامانه، مودیان می‌توانند به‌صورت آنلاین تیکت‌های خود را ثبت کرده و پاسخ‌های لازم را از سوی کارشناسان دریافت کنند. همچنین، ادارات کل امور مالیاتی نیز می‌توانند فرآیند بررسی و رسیدگی به درخواست‌های مودیان را با سرعت بیشتری انجام دهند.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان در پایان تأکید کرد: هدف از راه‌اندازی این سامانه، تسهیل ارتباط میان مودیان و سازمان امور مالیاتی کشور و ارتقای سطح رضایت‌مندی مودیان است.

وی در پایان اظهار داشت: امیدواریم بهره‌برداری از این پرتال تأثیر مثبتی در روند خدمات مالی گامی موثر در مسیر تحول دیجیتال در نظام مالیاتی کشور باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا