بیشترین شکایات مردمی از نانوایی ها به ثبت رسید
به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات زنجان،اسماعیل مسلمی اظهار داشت: در بخش کالایی عمده شکایات از نانوایی ها بدلیل کم فروشی ، گرانفروشی و تعطیلی خودسرانه نانوایی ها بوده است.
وی تصریح کرد: در بخش خدمات نیز عمده شکایات از صنف تعمیرگاههای خودرو و تعمیر گاه های موبایل و لوازم خانگی بوده است.
این مقام مسئول در خصوص میزان شکایات واصله در این مدت گفت: یکهزار و 27 مورد شکایت مردمی در این مدت به سازمان واصل شده است که 937 مورد از آن در بخش کالایی و 90 مورد در بخش خدمات بوده است.
معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان یادآور شد: از این تعداد 521 مورد به صورت تلفنی ، 377 مورد حضوری ، 83 مورد کتبی و 46 مورد از طریق سایت ، سامانه ها و اپلیکیشن ها دریافت شده است.
مسلمی ادامه داد: از شکایات دریافتی 322 مورد منجر به تشکیل پرونده و ارسال به تعزیرات حکومتی شد و 51 مورد جلب رضایت شاکی بود.