مانع اصلی رشد پیام رسانهای داخلی ویروس «خود ناباوری»

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات زنجان،«عیسی زارعپور» در دیدار با مدیران پیام رسانهای داخلی اظهار داشت : پیام رسانها با تمام فراز و نشیبهای سالهای گذشته، خود را به نقطه مطلوبی رسانده و تواناییهای خود را باور کردهاند.
وی با بیان اینکه در مسیر رشد پیام رسانها چالشهای جدی وجود داشته که یکی از مهمترین آنها چالش«خود ناباوری» است، گفت: تا وقتی که ویروس «خود ناباوری» وجود داشته باشد در هیچ حوزه و زمینهای امکان پیشرفت و موفقیت وجود ندارد.
زارعپور اعتقاد دارد برای رسیدن به نقطه مطلوب در پیام رسانهای داخلی نخست باید کیفیت سرویسهای داخلی ارتقا یابد:«نمونههای داخلی بایستی قابلیت رقابت با پیام رسانهای خارجی را داشته باشند. پیام رسانهای داخلی باید از مزیتهای بومی استفاده کرده و سبد خدمات خود را محدود به پیام رسانی نکنند. تردید نکنید که اگر خدمات با کیفیتی ارائه شود مردم هم از پیام رسانهای داخلی استقبال میکنند.»
وزیر ارتباطات با تاکید بر اینکه باید برای بازسازی اعتماد عمومی به پیام رسانهای داخلی تلاش کرد، گفت:«در سالهای گذشته برخی ضعفها و نواقص، باعث ایجاد ذهنیت نادرست نسبت به پیام رسانهای داخلی شد که حتی با رفع نواقص و ضعفهای گذشته و رسیدن به استانداردهای مطلوب هنوز هم ذهنیت گذشته اصلاح نشده است و اصلاح این ذهنیت تنها با اطلاعرسانی و تبلیغات مناسب در عین ارائه خدمات مطلوب به مردم میسر میشود.»
وی با اشاره به رضایت مدیران پیامرسانها از حمایتهای وزارت ارتباطات در سالهای گذشته، ابراز امیدواری کرد این حمایت و همراهی با همکاری سایر دستگاههای مسئول بیش از پیش ادامه یابد و چالشهای پیش روی پیامرسانها به حداقل برسد.
لازم به ذکر است پیش از سخنان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیران پیامرسانهای داخلی گزارشی از اقدامات، برنامهها و چالشهای پیش روی خود ارائه و از حمایتهای وزارت ارتباطات در طول سالهای گذشته قدردانی کردند.